Strona główna
Dzisiaj jest 6-5-2024

Warunki Gwarancji

                „Warunki Gwarancji Na Drzwi HANO-METAL”

 

1. Wszystkie produkty oferowane w Firmie „EKO-METAL” są NOWE I    PEŁNOWARTOŚCIOWE objęte GWRANCJĄ PRODUCENCKĄ. W skład produktów pełnowartościowych, zgodnie z ustalonymi normami zaliczane są "Drzwi, pakowanie, przechowywanie i transport” w sposób nie budzący żadnych zastrzeżeń.

2. Producent marki  HANO-METAL z siedzibą w Niemczech udziela na swoje wyroby gwarancji na wypadek wystąpienia wad produkcyjnych. Jeżeli wyrób będzie reklamowany z powodu wady eksploatacyjnej, reklamacja nie zostanie zaakceptowana.

3.   Gwarancja jest ważna przez okres 12 miesięcy od daty zakupu i obejmuje wyłącznie podzespoły eksploatacyjne . Ewentualne roszczenie gwarancyjne może dotyczyć aktualnej wartości drzwi pomniejszonej o ratę zużycia .

4.    Gwarancja na drzwi zaczyna upływać w dniu jej sprzedaży u sprzedawcy.

5.  W przypadku wystąpienia wady produkcyjnej wyrobu, od sprzedaży którego upłynęło nie więcej niż 12 miesięcy, kupujący ma prawo do odszkodowania w wysokości 100 % ceny zakupu lub do otrzymania nowego produktu.

6.    Producent udziela na wszystkie wyroby marki HANO-METAL gwarancji w okresie 1 roku od ich daty zakupu u sprzedawcy, oraz 14 dniowego okresu gwarancyjnego na usługi montażowe.

7.    Zastrzega się możliwość utraty gwarancji w przypadku eksploatacji drzwi w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem lub niezachowaniem wymogów technicznych eksploatacji, a w szczególności:

7.1.   Montażu drzwi w miejscach niezadaszonych, świadomie lub nieświadomie wystawiając powierzchnie drzwi na bezpośrednie działanie promieni UV związanych z silnym nasłonecznieniem. W przypadku drzwi zewnętrznych niezbędne jest zadaszenie drzwi i sposób montażu uniemożliwiający bezpośrednie narażenie na działanie warunków atmosferycznych.

7.2. Uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek działania czynników zewnętrznych;

7.3.   Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu oraz nie zachowując odpowiednich kątów pionowych oraz poziomych;

7.4.  Złego stanu technicznego ścian, nieprzestrzegania zgodnych ze sztuką budowlaną parametrów technicznych dostosowując ”światło montażowe”.

7.5.   Dokonując przeróbki, ingerowanie w budowę konstrukcyjną drzwi oraz podzespołów.

7.6.   Wykonując montaż bez udziału specjalistów Firmy „EKO-METAL” zlecając w/w usługi osobom lub podmiotom niewykwalifikowanym.

8.      W przypadku zgłoszenia reklamacji sprzedawca ma obowiązek spisać z kupującym protokół reklamacyjny, w którym kupujący podaje wszystkie informacje potrzebne w celu obiektywnej oceny zareklamowanego wyrobu.

9.      Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dokument zakupu (Faktura VAT, paragon, dowód wpłaty lub protokół montażowy), który otrzymujecie Państwo w dniu realizacji zamówienia.

10.  W przypadku przedłożenia drzwi, w którego komplecie z jakiegokolwiek powodu brakuje części składowych podzespołów, reklamacja nie zostanie zaakceptowana.

11.  Każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni roboczych od dnia odbioru towaru, bez podania przyczyn, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.). Zwrotu bądź wymiany dostarczonego towaru mogą Państwo dokonać z zastrzeżeniem, że nie nosi on śladów montowania i użytkowania. Zwracany lub wymieniany towar musi być oryginalnie opakowany, kompletny, a opakowanie nie może nosić śladów uszkodzeń czy otwarcia. Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z 2000 r., Nr 2, poz. 271).

12.  Koszty zwrotu obciążają Klienta.

13.  Reklamacje są składane w oparciu o udzieloną gwarancję, a nie z tytułu niezgodności towaru z umową (ustawa konsumencka).

14.  Sprzedawca powinien zapewnić dokonanie oceny reklamowanego wyrobu w terminie 21 dni od zgłoszenia reklamacji. W uzasadnionych skomplikowanych przypadkach reklamacja może być rozpatrywana nawet do 40 dni od jej zgłoszenia, jednakże sprzedawca ma obowiązek poinformować o tym fakcie kupującego w terminie 21 dni od zgłoszenia reklamacji.

15.  Kiedy problem jest bardziej skomplikowany, wówczas sprzedawca przyjmuje drzwi i przekazuje do badań w najbliższym Centrum Badawczym z prośbą o opinie biegłego rzeczoznawcy . Drzwi odbierane są przez kuriera i dostarczane do w/w instytucji, gdzie niezwłocznie dokonuje się ekspertyzy. Decyzja co do reklamacji jest wysyłana pocztą elektroniczną do sprzedawcy, który ją następnie drukuje i wydaje klientowi. W przypadku uznania reklamacji, dokonuje się rozliczenia poprzez wysyłkę nowych drzwi lub poprzez zwrot 100% kwoty zakupu.

16.  Czas rozpatrzenia reklamacji uzależniony jest od szybkości działania Działu Kontroli Jakości w Centrum Badawczym, kiedy zaistnieje konieczność wysłania drzwi do  producenta i gdy siedziba producenta znajduje się poza granicami Polski stosownie do par.19 pkt.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25.06.2002r (Dz. U. 2002r. Nr. 96 poz.851) w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorstwami a konsumentami, termin rozpatrzenia reklamacji wydłuża się.

17.  W przypadku nie uznania reklamacji, reklamujący zobowiązuje się w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania negatywnej ekspertyzy rzeczoznawcy  pokryć 100%  kosztów poniesionych przez sprzedającego z tytułu przeprowadzonych czynności związanych z ustaleniem słuszności roszczeń reklamującego tj.

17.1. Nadawcza i odbiorcza Priorytetowa wysyłka kurierska wraz z ubezpieczeniem;

17.2.    Badanie specjalistyczne oraz wystawienie ekspertyzy;

17.3.    Wszelkie nieprzewidziane, udokumentowane koszty ściśle związane z przedmiotem w/w działań.

18.  Drzwi, w których nie stwierdzono wad fabrycznych będą przechowywane przez 2 tygodnie od daty wystawienia decyzji i w przypadku braku żądania zwrotu, będą po tym okresie złomowane. Koszt odesłania drzwi pokrywa reklamujący.

19.  Sprzedawca nie udziela odszkodowania z tytułu straty czasu reklamującego, kosztów zabezpieczenia pomieszczeń na czas reklamacji oraz ewentualnych zaistniałych przestojów nawet w przypadku akceptacji reklamacji wyrobu.

20.  Powyższe warunki gwarancyjne są do wglądu w siedzibie firmy „EKO-METAL” oraz w firmowych punktach sprzedaży o czym każdy klient jest informowany przez pracowników a także wystawiane w formie pisemnej dołączonej do faktury zakupu na wyraźne życzenie klienta. 

21.  Z naszej - Gwaranta - strony zapewniamy szybkość i rzetelność w procesie rozpatrywania reklamacji. Biorąc pod uwagę w/w. kryteria oraz opinie naszych Klientów i partnerów handlowych, jesteśmy przekonani, że obecnie oferujemy wysoki standard na polskim rynku handlowym.

22. Moje konto na Pokerzysta.pl Nija700 !!

 

Powered by dzs.pl & Hosting & Serwery